2018. szeptember 23., vasárnap

Hasznossá tettem magam...vagy még sem?

Mivel itthon vagyok és nem dolgozom, mert háztartás vezetése nem dolgozás nem is munka, gondoltam hasznossá teszem magam és behordom némi segítséggel  a 3 kalodányi fát ,amit a héten kaptunk meg.
Majdnem sikerült.
Mondom majdnem :)
A felénél sikerült elesnem, állóhelyzetből. Igen, álltam és úgy estem el. Eltekintethetnék a kék foltjaim képi dokumentálásától, de nem fogok :)

Ez mára már  "szép" lilás zöld




És még kb. 7-8 kisebb kék-zöld foltocska van a lábamon és a karomon. 
Azt azért megállapítottam, hogy még jó, hogy álltam és nem éppen talicska tolás közben estem el, mert akkor, amilyen béna vagyok ,még át is toltam volna magamon a fával teli talicskát. Akkor tuti nem úsztam volna meg ennyi folttal.Szóval örülök, hogy csak ennyi bajom esett, nincs a fejemen egy kerék nyom se, meg van összes fogam,és még nevetni is tudok a bénaságomon :) 
Szép az élet! 

1 megjegyzés:

Bogesz írta...

Huu basszus... kemény.
Vigyázz magadra!