2020. október 22., csütörtök

2020-10-22


Valahol el kell kezdeni! -szokták mondani. És valóban. A lenti kis képet nem is tudom pontosan, mikor hímeztem (kb 2005-2006 táján), de életem első xszemes munkája volt. Milyen büszke is voltam rá, hogy megtudtam csinálni nulla tudással, nulla gyakorlással.  


És hol tartok most? A lenti munka teljesen jól szemlélteti a fejlődésem. 
Egy 30x30-as kép , ahol 5db keresztszem ad ki egy 1cm-t. Tegnap sikeresen felkasíroztam , mehet a képkeretbe majd és kikerülhet a konyha falamra.
És hogyan jutottam el idáig ? 
Gyakorlás, tanulás, gyakorlás, tanulás.


És mindezt csak azért mesélem el  nektek kedves olvasók, magamnak meg csak azért  írom ide le, hogy tudatosuljon mindenkiben, hogy mindennek meg van a maga ideje, minden elérhető. 
Nem kell más hozzá, mint rengeteg tanulás, kitartás és gyakorlás. 
És igen el kell kezdeni valahol. 
A vállalkozás indítással  is így vagyok most. 
Tudom, hogy jól megfogom tudni csinálni. 
Biztos lesznek benne nehézségek is, de ezt is megfogom tanulni, kezelni, mint oly sok mindent eddig is. 
Az már biztos,hogy a kézművességgel kapcsolatos vállalkozási  tevékenységem nem fogom elindítani most, mert egyszerre csak egy valamivel szeretnék foglalkozni, így a keresztszemek maradnak hobbi szinten, valódi  kikapcsolódási lehetőségként.
Rendeltem is két gyönyörű hímzővásznat, mind kettő len alapú. 
A pöttyös Zweigart , az alatta lévő pedig Belfast natúr len vászon, mind kettő 32ct .
És persze a jó kis DMC -Mouliné  hímzőfonalak is új szerzemények.
Hálás vagyok, hogy van lehetőségem a hobbimra is áldozni nem csak anyagiakat, hanem időt, energiát.





És tudom, hogy ez most a legjobb döntés, amit hoztam a jövőm érdekében. Tisztába kerültem a képességeimmel és meg is becsülöm őket, maximálisan használom is őket. 
A lehetőségeim végtelenek, hogy a saját érdekemben használjam fel őket, de mindenhez kell a tisztán látás és hit önmagamban. És végre az elmúlt 2-3 hétben eljutottam oda, hogy hiszek magamban, ismét  jó úton járok, a jövőben a jó lehetőséget látom, nem a múlt felé tekintek állandóan, hiszen az már elmúlt, változtatni azon már nem tudok. Mondani szokták, hogy ami már elmúlt, az már  a történelem része.

Szóval hajrá vállalkozás, gyere! November 2-án startolok!
A vállalkozásom  rövid leírása : A munkám a munkád vagy a munkád a munkám.  

És mivel ez egy kézműves, hobbis blog, így a vállalkozásomról majd egy későbbi blog bejegyzésben adok egy linket, ahol minden megtalálható lesz velem kapcsolatban. 

Kíváncsian várjátok már a történéseket, ugye ? 

2 megjegyzés:

agnesordog írta...

Nagyon titokzatos vagy egyenlőre , úgy látom , de sok sikert, kitartást az új dologhoz . Nagyon fontos az eltökéltség, hit a munkádban . Sok sikert kívánok hozzá ! és várom a további híreket .

Csandi írta...

Köszönöm szépen Ági!