2022. január 2., vasárnap

2022-01-02

Akár így is lehetne :

2022-es újévi fogadalmam , hogy teljesítem, amit 2021-re ígértem magamnak, mert már 2020-ban meg kellett volna tennem őket, mivel megterveztem 2019-ben és már eleve elakartam érni 2018-ban  is.

De nem így van.
Mások a célok, mások a feladatok.

A súlyvesztésemet  illetően is, ami évek óta visszatérő fogadalom volt nálam.
Minden évben számszerűsítettem, hogy 10-15-20kg fogok fogyni az évben.
2021-ben a havi -1kg projektem jól elbuktam. 
94kg -val kezdtem 2021-et, ma 88,9kg vagyok és ebben benne van már az elmúlt 3 hétben felszedett +70dkg is.
Idén nem tűztem ki számszerűen a célt.
Az idei feladat, hogy ne mutassaon többet a mérleg 2023.január 02-án, mint amit ma láttam.




Ti is megfogadjatok minden évben, hogy lefogytok ennyi és ennyi kilót? 





2 megjegyzés:

kovtama írta...

Hát ha kilót nem is, de igen. Bár én inkább egy normális életmódváltást szeretnék végre életem végéig, ami betartható, egyszerű, van benne sport megint rendesen...de talán olvastad is. Szóval inkább jobban szeretném csinálni, mellé persze nem árt fogyni is.

Bogesz írta...

Nem kg-t kitűzött súlyt látok magam előtt minden évben, de ha valaki ilyen kajálós mint én akkor krr nehéz :(