2022. január 14., péntek

2022-01-14

Chili messzibe révedő tekintette sokat elárul arról, mennyire unja már a szürke reggeleket, korai sötétedést...
Mintha csak magamat  látnám...

Tudom, hogy 30 évvel ezelőtt hó volt ilyenkor és hideg.Apukám náthás volt és én életem egyik új szakaszába léptem, mert anya lettem.
Lara 01.08.-án 17:13 perckor 3400g és 52cm-es hosszával, hatalmas feket hajjal, csodás kék szemével megérkezett hozzánk.


Hétvégén megünnepeltük ezt a jeles eseményt, melyre Tamarám készítette a tortát, ami nem csak finom, de nagyon szép is lett.

De várom már, hogy nekem is legyen egy jó sütőm, szuper kényelmes  konyhám.
Meg lesz az is majd, addig meg nézegetem  a konyhakatalógusokat és falom a lányom alkotta szépséges finomságokat.
       
Ti is szerettek sütni, főzni? 

Nincsenek megjegyzések: