2022. január 31., hétfő

2022-01-31


Szépen nő vissza a hajam hosszúsága a rövidebb oldalon is, remélem idén már tényleg egyforma lesz körbe és lefog érni a vállamig.
Súlyom is megy le szépen.
Teljesítettem a maganak kitűzött célt, sőt! Több mint -1kg-t teljesítettem! 



Újra előkerült az angol tanulás is, hátha lassan vége lesz ennek a szar világnak, amibe most benne vagyunk, mind a 7 milliárdan és szabadon utazhatunk, nyaralhatunk végre, mehetünk külföldre is, ahol azért jó lenne, ha legalább egy pohár kávét vagy vizet tudnék kérni.
Nem tudom már hányadszor ugrom neki a tanulásnak, de most legalább van vele célom.

Ti bele fogtatok valamibe újra, amit már egyszer félbe hagytatok?


2 megjegyzés:

kovtama írta...

Állandó visszatérő dolog nálam a sport és a futás.Ezt mindig elég sokáig űzöm, aztán kimarad pár hónap, majd vissza. Jó lenne már nem így csinálni.

Csandi írta...

Én így voltam vele jó sokszor, most eljutottam oda, hogy már 3.éve semmit se csinálok 🤨