2022. május 6., péntek

2022-05-06

Rohan az idő, kertünkbe megjelentek az első termések. Bőszen szedem a spenótot, retket és elkezdtük az újhagymát is fogyasztani. Mindig történik valami, szinte minden nap a kertben vagyok, jobban  érzem magam kint, mint a félig kész lakásban. 


Egyik nap álltam a kert és mondtam Zoltánnak, hogy kellene egy kerítés a veteményes köré.
Aztán másnapra új ötlettel álltam elő, csinálok egy igazi angol kert stílusú virágágyást.
Zoltán fellélegzett, hogy nem neki kell barkácsolni , én meg csináljak amit akarok.

Két délutánom ment rá, hogy nagyjából felássam, kiszedjem az oda nem való dolgokat  a földből, most már csak a talajjavítás és a virágbeültetés van hátra. Mondom csak! 
Gondolom 2-3 hét alatt az is meg lesz.



És mi kerül az ágyásokba ? Phlox, gyűszűvirág, bugás hortenzia, pettyegetett harangvirág, annabella, varjúháj, boglárka, kas virág, nyári orgona. Van hely bőven, hiszen a másik két ágyással együtt 20 méter hosszú és 1 méter széles helyem van. És eddig 6 tő bazsarózsa lakik benne.
Alakul, alakul minden az elképzelésem szerint. 


Kinek hogy áll a kert projektje, már ha van neki ☺? 


Csandi 

2 megjegyzés:

kovtama írta...

Szarul :D :D Épp most írtam. Én valahogy nem megyek semmire, már ami a veteményest illeti. :/

Bogesz írta...

katasztrófa! Emondom mi van menta, mert az nő mintha gyomnövény lenne, és némi snidling ennyi, Barack és alma hozott néhány termést, de kell a törődés nekik is nekem meg semmi erőm semmihez, mert annyi a dolog máshol mindenhol. De szuper hogy nálatok teremnek a dolgok.