2022. május 9., hétfő

2022-05-09



Eljutottam oda, hogy ma olyant mondtam, hogy magam is meglepődtem.
Azt találtam mondani a kertem közepén, hogy felrobbantom ezt a qva kertet !!!





Előzmény : 
Mind egy kis vakond állandóan kezembe az ásó és csak ások, ások. 
A hátsó szomszédom nem tudom én milyen futó /kúszó  növényének is már vagy 100x kiástam a gyökerét és erre ma mit látok 2 nap eső után, hogy megint csak ugyanannyi inda, ha még nem több van az én térfelemen, mint mielőtt kiástam  gyökereket. ( És nem a szomszédra gondolok, mert szeretem a 86 éves nénit, de azért már mindennek is van vége, mint tudjuk, utalnék itt egy lóra és annak szerszámára) 

Mit lehet tenni, ilyenkor ? 
Stikában öntsem le a növényt valami jó kis gyomirtóval, vagy inkább a szomszéd qva növényét robbantsam fel?? 


Csandi 

1 megjegyzés:

kovtama írta...

Nem vagyok híve a mérgeknek, de mi gyomirtózunk mivel nincsenek szomszédaink és meguntuk, hogy rengeteg gaz meg azoknak a magja nálunk landol. :/