2023. január 4., szerda

2023-01-04

Fura volt leírni, hogy 2023-01-04
Gyorsan elrohant a két ünnep közötti hét.
Olvastam sokat esténként, napközben amikor csak volt rá időm. Karácsony előtt kezdtem bele két könyvbe, az egyik a lent látható a másik a Boszorkánymagzat,  amit azóta sem sikerült befejeznem, valahogy 10-15 oldalnál többet nem tudok belőle elolvasni. 



Tulajdonképpen a fenti könyvnek  csak a borítója tetszett meg, két nap alatt kiolvastam.
Könnyű kis olvasmány volt.
Szinte borítékolható végkifejlettel, de pont ez így volt jó.
Hát az első oldalak nem nagyon fogtak meg, kicsit untam is, de aztán belendült a dolog. Csak úgy zajlottak az események, haltak meg a szereplők, kuszálódtak a szálak, emberek múltja és hazugságok tárultak fel.  A legvégére  egy kis csavar is került a sztoriba. 
Hát vele vagyok nagy gondba.Lassan 2 hete olvasgatom, mert érdekel is, meg nem is.Mindig eldöntöm, hogy na jó most ennek a fejezetnek a végén befejezem a könyvet, nem úgy halad ahogy szeretném, aztán egyszer csak hirtelen lesz a történetben  megint valami,ami miatt nem teszek le arröl, hogy befejezzem. Egyszer a végére érek, de addig meg marad a különös viszonyunk. 
Tegnap este kezdtem el Malka Adler könyvét. Fura egy stílusban, nyelvezetben, szerkeztésben megírt könyvek közé tettem eddig, igaz nagyon az elején vagyok. Kíváncsi vagyok, hogy  mi lesz a végére a véleményem. 


És ha nem olvasok, akkor babázom még január 8-ig. 

Jó időben sétálunk, nézelődünk, tanítunk új dolgokat hajas baba unokánknak. 

Hosszú hetek jönnek megint amíg újra karjaimba tarthatom a Nátánt.
Igaz még csak január van, de én már önző módon azon gondolkozom, hogy mit is szeretnék 2023 karácsonyára kapni. 
A legnagyobb ajándék az lenne, ha karácsonykor már végleg haza jönnének Laráék Svájcból, esetleg 1-2 unoka is úton lenne a családba. 

Na de majd meglátjuk mit kapunk ettől az évtől, hiszen nagyon az elején járunk még.
Van még 361 nap ebben az évben a  csodákra.

Nincsenek megjegyzések: