2023. január 19., csütörtök

2023-01-19


Nagy munkába voltam vagyok és még leszek is. Szanáltam, rendet raktam. 
Vasárnap a teljes konyha felszerelésem átnézésre került az eddig nem használ , "gondosan"  4 dobozba hajigált cuccok felétől megszabadultam. 
Kb. tíz műanyagdobozt találtam fedő nélkül, megsárgulva, rondán elszíneződve, magyarul igencsak csúnyán. Kidobtam őket. 
Aztán egy csomó elhasznált, meggyötört fakanálnak, evőeszköznek és csorba bögrének is ez lett a sorsa.
Nem is tudom miért őrizgettem őket, hiszen ezek nem a régi,szép, időt álló  rusztikus darabok voltak, hanem a modern kor minőség nélkül gyártott tucat termékei. 
És milyen meglepő kapásból eltűnt 2 doboznyi cucc. 
Hétfőn miután sokáig rinyáltam barátnőmnek, hogy a konyha festése nem sikerült nekünk úgy, ahogy egy festésnek ki kellene néznie,eljutottunk oda,  "Fogd meg a söröm! "- felkiáltás elhangzása után neki álltunk a barátnőmmel a konyhámat kifesteni, délutáni időtöltésként.
Persze ő is Andi és szőke, csak ő sokkal ügyesebb mint én.Saját házukat is ő festette, festi mindig,  tényleg csodálatos munkát végezz.Nyugodtan szívvel mondhatom, hogy  a nálunk munkát végző szobafestőt simán leköröző munkát add ki a kezei közül. Mester taníts!! Szóval most mellette vagyok a  segédmunkás és az inas is egy személyben. 
Hátha ragad rám is valami a glettelést követő falcsiszolás porán kívül is. 



                                           fotó:https://www.pexels.com/hu-hu/foto/epites-ipar-festes-uzlet-6474497/




Nincsenek megjegyzések: