2023. január 25., szerda

2023-01-25

Ha már tél, akkor  néhány kép fehérség :) 
Gyönyörű fehér tulipán csokrot vettem a Sparba, barátnőm kapta ajándékba születésnapjára, egy kb. 60-80 éves terítőből varrt táska mellé, amire egy régi horgolt terítőt is "feloperáltam" 


                               

 


        

Aztán a tél is meg hozta a fehérséget, végre láttunk havat, komoly két napig, mert el is olvadt hamar, sajnos.

A konyhában is alakul a fehérség, csak lassan, de alakul. Igaz csak a  lecsiszolt glett portól van finom fehér réteg, de lassan a falam is fehér lesz. 

Iszonyat gyatra munkát végeztek még valamikor a festők, ami most a hiba javításkor extra feladatot adott nekünk, egy jó nagy foltban le kellett kaparni a falat, újra glettelni. Barátnőm verhetetlen glettelésben, nagyon ügyesen megoldotta.

Kicsit unom már ezt a semmilyen időjárást, hol  kora tavasz, hol tél van. És olyan semmilyenek a napjaim is, de lassan már csak vége ennek a hosszú hónapnak is és jön majd a tavasz is lassan. 

Más is várja már a tavaszt , nem csak én ? 

1 megjegyzés:

kovtama írta...

Aha, jelen!!!! A tulipán gyönyörű, szerintem amúgy is a fehér tulipán a legszebb nekem. :)