2023. február 13., hétfő

2023-02-13

Túl vagyunk a messziben élő gyerekeim haza látogatásán és azt kell mondanom,hogy ezt nem lehet megszokni.
Egyre nehezebben viselem az elválást. Remélem már nem sokáig tart ez az állapot.Hamar elment ez a négy nap. Sok finomságot főztem, melyet drága kis Babukám nagy élvezettel fogyaszt. Sütöttem egy adag  krémest, sokat babáztam és máris búcsúzni kellett. 







Imádom a leleményességét.



Hímzés nem igazán haladt, csak a dokumentáció kedvvért lőttem reggel egy gyors fotót, már tisztán látszik, hogyan lebben a szoknya az Epertortás lánykán a nagy igyekezetében. 


Remélhetőleg már szebb napok lesznek a héten és lassan a kert szezon is befigyel és ellehet kezdeni kint is mocorogni, a komposztálót átforgatni és az idei nagy kerti projektnek is neki állni, ami a zöldterületünk "megszüntetése" lesz és helyett igaz "englisgyőpszőnyeg"létrehozását foglalja magába. 
És végre talán lesz idén már némi dekorációs elem  is a kertbe, pl. madáretető, útjelző nehogy valaki eltévedjen, hogy merre van a munkaterület és a pihenő rész. 

Tervek vannak. Más is tervezi már az idei kertjét ? 

2 megjegyzés:

Gyöngykaláris írta...

Igen, én! :) -(és szia. Véletlenül tévedtem erre, maradtam.)
Pont fordítva tervezem, a zöld területet gondoltam növelni, mert nem tudjuk az egész kertet művelni már... valami köztes megoldást szeretnék, több bokros gyümölcsöt esetleg, évelőket, gyümölcsfákat még... Ami most füves, az pedig elképesztően ronda, egyre mohásabb. Nagyon nagy kihívás a kert, mivel óriási, viszont rengeteg lehetőség is rejlik még benne, de ehhez meg idő és energia kellene, ami viszont elég kevés. De azért mindig van valami változtatás.

Csandi írta...

Szia Krikszi :) Jó munkát nektek a kerthez a gyümölcsös jó ötletnek tűnik, pláne a mai árak mellett. Szerintem a második legjobb stressz oldó és testedzés nyújtó dolog a kert.