2009. október 25., vasárnap

Ettem volna egy túró rúdit....

de sajnos nem volt itthon , de találtam valami mást ami pöttyös. Igaz nem piros pöttyös, hanem fehér, és nem is ehető:))) És ez lett belőle......
Neszeszer és mobiltartó (utóbbi már bevetésen van Laránál)
Na meg ezek.......
pénztartó szügyő és mobiltok:)))
És ezek készítése után csak a májam fog dagadni , és nem a sejhaj..... de jó a kedvem :))))


U.I: nem tudom hova tettem az aláírásom, lehet hogy megettem a túró rúdi helyett???? Hm, hízlalhat??:D

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon vaganyok a potyos szutyok!Nagyon tetszik!!!!:) Tudtam en, hogy ugyes vagy te, de, hogy meg a turorudi is tud inspiralni tegedet, az mar valami fenomenalis!!Pussza Bebibogyo:)

Kryx írta...

Húúúúú, én is akarok túrórudit!! Nagyon étvágygerjesztőek!!!

Silerika írta...

Igaz, hogy nem ehetőek, de nagyon guszták!!:)

Mamis írta...

Szerintem is tök jó!Akár ehető, akár hordható...)))

Csandi írta...

Aranyosak vagytok:))