2009. október 23., péntek

Komoly munkába voltam....

nagyon- nagyon agyaltam. Kigondoltam valamit és terveket készítettem hozzá. Mivel nyakunkon a karácsony kezdek ötleteket gyűjteni, hogy mivel is tudnám meglepni családomat, barátaikat. Sok -sok tervet leírtam , elterveztem és közben egy fenyőfa pattant ki az agyamból, de nem síkban, hanem térben. Ezen a vonalon mentem tovább és sikerült is kitalálnom, hogy hogyan fogom megoldani a talányt. Ez lett az agyalásom eredménye.
Tényleg csak makettként készült a dolog. Se sablont, se előrajzolást nem alkalmaztam( látszik is) Aztán elkapott a hév, és máris beindult a csandizás. A második darab már a fenyőfa feldíszített állapotát próbálta felidézni. És persze megprobáltam egy másik illesztési módot , de nem egészen az lett belőle amit Én szerettem volna. De lényegében jó a makett, hiszen látom a lényeget:))))Persze elkövettem egy pár hibát a kivitelezésben. Azt már tudom,hogy csak teljesen szimmetrikus fenyőt szabad kiszabni és az a jó ,ha középen egymásra fektetve varrom össze a két fenyőt, akkor nagyon szépen áll a talpán. Valahol láttam már hasonlót, de nem tudom hol, és az talán papírból volt elkészítve nem filcből.
Délután elkészítettem első címkémet,mivel úgy gondolom, hogy a kezem alól kikerülő dolgok megérdemlik, hogy hirdessék , egyedi darabról van szó, arról nem is beszélve, hogy ha már megrendelésre készítek valamit nem teljes a munka címke nélkül:))))))
Semmi extra , csak a nevem fehér alapon, fekete betűkkel, szerintem nagyon aranyos, pont olyan mint Én:))))))))(Ha egy címke tud szerény is lenni, akkor még egy hasonlóságot felfedeztem kettőnk között:))))))

Jövő héten megnézem a közelünkbe lévő gépihímzőt, hogy mit is tud Nekem mutatni, aztán meglátjuk mi lesz a folytatás:))))


Nincsenek megjegyzések: