2009. október 4., vasárnap

Ha már nagyon....

itt kívánom megjegyezni , hogy ezt hallgatom míg firkálok:))
unja az ember lánya a jegyzeteit, előveszi a kézimunkáit, én is így tettem.
Míra baba kardigánja nagy átalakuláson ment végbe tegnap, végre kezd tényleg egy kardigánra hasonlítani.Na meg aztán gombolópánt helyett cipzáras, zipzáras vagy inkább húzózáras lesz:)))Tényleg hogyan kell írni, mondja már meg valaki. Sajnos csak a hét közepén tudom folytatni a kötést, már tényleg nem sok van hátra.
Ma a félnapos házimálenkijrobot (főzés, mosás, pogácsasütés) után,némi tanulás, lazulás következett és ekkor jött az isteni szikra, hogy nekem MOST !!!!!táskát kell varrnom. Az alap ötlet a http://avarázsollo.blog.hu/ ról való.
Az itthon lévő anyagok alapján lejjebb látható a végeredmény. Tamara szerint jó, csak olyan ................(Tuti irigy a kiscsaj:)))))) Lara egy óvatlan pillanatban meglógott a tatyóval, de némi szóbeli erőszak hatására visszakaptam, de azt hiszem hamarosan táska varrás lesz, ha nem akarom,hogy időnként a magán tulajdon közös tulajdonná váljon:)))
Szóval milyen is lett??? (Jól bírom a kritikát(már):)))))



U.I : Én sem vagyok százas ilyen zenét hallgatni éjjel, na gyorsan egy másik, oszt irány az ágy és..........

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Na szoval cipzar vagy zipzarat en sen tudom elmondani neked, hogy hogyan irjak le helyesen, de azert annyit lekovetkeztettem, hogy nemet eredetu szo es, hogy a ziehen=huzni igebol kepezik es igy ekelodott be a magyar nyelvbe, szoval minedenki vonja le maga a kovetkeztetest,hogy, hogy irjak helyesen:)) A kardigan tenyleg kezd kardigan formaju lenni es egyre edesebb, de az a taska na kerem szepen az.......VALAMI FENOMENALIS!!!!!!!!!!!:)) Jo ujra csandis alkotasokta latni.Szoval Andikam mondtam neked, hogy nagyon jo a taska? Hm vajon meg mondjam:)) ? Millio Puszika Habika

Macus írta...

Szuper lesz a kis kardigán! A táska is szép.
A nyelvi kérdésre: a Magyar Helyesírási Szótár szerint (legújabb kiadás): cipzár. Régebben még németesen írtuk, emlékeim szerint, de mára beilleszkedett a magyar nyelv rendszerébe.

Csandi írta...

Köszi lányok a pozítiv visszajelzéseket és a "cipzáras" segítséget:))

Kryx írta...

Én is zipzárnak írom évek óta, a suliban annó így tanultuk, de jó tudni, hogy jó a cipzár is. :):) Mire nem jó egy blogolvasás!!! :)

A táska nekem is nagyon tetszik, lehet kipróbálom hétvégén. A kardigán pedig szuper lesz. Nálunk anya köt egyet Esztinek most, már csak az egyik ujja hiányzik.

Csandi írta...

Kryx szerintem te is úgy leszel, mint én, megnézed az oldalt és vagy 5 táska lesz a kipróbálásából:)))