2009. szeptember 30., szerda

Több mint egy hét után...

a kezembe vettem Míra kardigánját, mivel jövö hétre minden féleképpen szeretnék kész lenni. Szegény Zé nehezen tudja elképezelni, hogy ebből a csíkos ízéből hogyan lesz cuki kis kardigán:))Ti eltudjátok képezelni úgye???:))) Igaz van még munka vele elég sok, ujját fehérre fogom kötni a gomboláspánt és a nyakkör is hasolóan egyszínű lesz, nem akarom túl csíkozni, elég "mintás" már így is:))

Terveim között szerepel egy kis varrószütyő készítése, őszi mintával a barátnőm részére. Kap majd egy kis ollóőrt, tűpárnát és ........ majd meglátom mi kerül ki még a kezem közül. Egyenlőre csak ezt a kis mintát hímeztem egy tűtartó-könyvecskéhez, az összeálllítás még várat magára, de nem sokat, hiszen ........

végre rendet raktam a kisdolgozó szobámba.

Igen bevállalom, hogy ilyen kupis is tudok lenni, sőt.....

Na de most szép rendet raktam és most már tényleg semmi akadálya annak, hogy varrjak. Előkerültek anyagok , és olyan szabásminták, amiket egy ideje nézegetek, de valahogy mindig elhalogattam, most ,hogy jön az ősz, a hideg már nem van mire fogni azt, hogy eddig nem varrtam meg őket.

Kedvem is kezd megjönni megint az alkotáshoz, és ötleteim is kezdenek lenni, szóval a csandizmus további bejegyzéseinek semmi akadálya, max csak a napokat kell majd 36 órásra átalakítani:))

Suli és egyéb hírek amiket szeretnék megosztani:

1, újra elkezdtem fogyókúrázni a dietetikus által összeállított receptem szerint (valaki jobb ha összeszedi magát, mert lehagyom :))))))))

2, október 7.-én modul záró vizsgám lesz, no para könnyű lesz ez(még)


3, SWAP 3 körébe meg van a párom, annyit elárulok Róla, hogy nem Magyarországon él:))

Mint egy cserfes vénasszony , olyan vagyok :))

Etye-petye lepetye jár a nyelve........( gyorsan megyek kötni , hogy a nyelvem helyett a kezem járjon :))


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: