2009. szeptember 13., vasárnap

Jó régen írtam...

........ de nem is igazán történt olyan,amiről érdemes lenne bejegyzést tenni, ezek történtek:
-Szokjuk az iskolát mindannyian. Megvallom nehézkesen megy. Megint úgy beosztani az időm,hogy a kantin is rendesen üzemeljen, legyen minden nap tiszta ruhánk, a lakás se nézzen ki malacalomnak, hmm nem kis feladat. Persze jobb lesz , ha már lefutottuk a bevásárlós, szülői értekezletes napokat.
-Gésával egy hete nem találkoztam, sem kedvem, sem időn nem volt hozzá.
-Míra babának elkezdtem egy kardigánt, jól el is csandiztam, kb 10 cm után rájöttem, hogy nem az lesz aminek szántam, mert az eredeti elképzelésemhez kb 20-25 szemmel több kellett volna , mert így nem tudom mell alatt behúzottá tenni a kiskardit, és a minta sem engedi (Sima szemek, csíkok minden színben ). Szóval most lesz egy kis csíkos kardigán és tavaszra kapja a kiscsaj a csupa csipke , habos babos , hófehér puhaságot:)))
Képeket holnap rakok fel, ma a fényképezőgépünk külszolgálatos:)))
A holnapi viszont "írásig", legyetek jók és kreatívok:)))

Nincsenek megjegyzések: