2009. november 1., vasárnap

Nem igazán voltam

.... formába a héten alkotásilag.Úgy voltam a varrás kedvvel,mint ez egyszeri lány a házibuli után , megjön vagy nem:)) És mivel nem igazán akart megjönni, maradt a tervezgetés , számolgatás, készlet átnézés.Sok- sok tervet készítettem a jövö hétre. Csütörtökön, pénteken itthon leszek szabadságon, van egy -két megrendelésem, azokat akarom teljesíteni.
És persze saját örömömre is szeretnék valami szépet alkotni.Hétfőn beszerző körútra kell mennem ,mert nagyon hiányos az itthoni készletem cipzár-cérna-géptű és pöttyösanyag ügyileg:)))
"Sok" tervezés után, tegnap egy ökö-táska alapjait varrtam meg és a táskát díszítő rátét mintákat.
Kantin ügyileg ezek kerültek ki kezem ügyéből. Pizza, maradék szalámikból és Lara segítségével Mirindás süti, meggyes Apentába átültetve:))Hogy minket mindet téren utólér a csandizmus már nem is csodálkozom :))

Aztán szabásmintákat készítettem , teljesen úgy ,mint ahogy hivatalossan kellene. És azt hiszem innentől rászokom erre, mert kezdenek megtalálni az ismerősök,barátok a :Nekem is varrjál ilyent!- mondatokkal. És azon célból is mivel, lett egy-két "csandizmusterjesztőm" és ha egy üzlet beindul:))(Akkor jön az APEH, de akkor én is így fogok csinálni, mint Málna cicánk:))




Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: