2009. november 22., vasárnap

Nem minden arany ami fénylik......

ezt bizonyítja a mai ebédünk is . Ma aranygaluskát vaniliasodóval és meggylevest tálaltam a családnak. Szeretek kelt tésztákat készíteni, mert nem csak finomak, de egyszerűek is, és ha van egy jól bevált alaprecept az ízvariációk lehetősége végtelen.Arról nem beszélve,hogy eddig szinte mindig sikerült a tészta.
Nekem ez a recept jött be:
50-60 dkg liszt , 2 tojássárgája, 3 ek. cukor, egy csipet só, és 1 szárított élesztő langyos tejben felfutattva, 4 ek. olaj , és annyi langyos tej , hogy közepesen kemény tésztát tudjuk a robot géppel előállítani.Én soha nem szoktam kézzel dagasztani, utálom amikor a kezem tésztás, arról nem is beszélve, hogy azért vannak a jó kisháztartási gépeim, hogy használjam is őket. Én mindig ezt a tésztát készítem , csak variálom , mert pl ha bukta lesz belőle rakok hozzá egy kis reszelt citromhéjat is. Kalácsként egy kicsit több cukrot kell hozzá adni.
Tervem volt, hogy tiramisut is készítek, de aztán úgy gondoltam ,hogy a jóból is megárt a sok.

Délután elraktam a szombat délelőtti sétám alkalmával beszerzett apróságokat. Szerintem nem nehéz kitalálni, hogy miket fogok készíteni:))

Igen, újabb neszeszereket és táskát áll szándékomba varrni. A testvéremtől kapott rózsaszín kockás anyag minden centijének felhasználására van már ötletem és remélem az időm is engedi , hogy megvalósítsam őket.

És miért ne lenne időm,hiszen mindekinek arra van ideje, amire akarja,hogy legyen:)))
(Akarom, akarom , akarom...)

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: