2009. december 18., péntek

Alakulnak az ajándékok és....

remélem annyira fog örülni az, aki majd meg kapja, mint amekkora szeretettel készültek ezek a kis ajándékok.



Nagyon szeretem a karácsonyt, minden évben már november végén tudom,hogy milyen színűre lesz feldíszítve a fa, van jó pár variációm (ezüst ,kék, arany,piros , fehér ,lila és ezek kombinációi) Imádom a lakás díszeket és természetesen apróbb trükkök iis hozzá járulnak a karácsony filinghez( gyertyák, fahéj illat , narancs , stb) . A lakás idén nem erről árulkodik, még semmi díszítés nincs a lakásba. Ma megvettük a fenyőfát, ezzel próbáltam előcsalogatni a valamiért nagyon mélyen bennem szunnyadó karácsony fillinget, de valami nem van jól a működésemben , mert csak nem akart eljönni az fránya filling:)))Más hatásos dolgokkal is próbálkozom nagyon- nagyon intenzíven , például a szaloncukor falás(titokban és mindig pótolva a befalt mennyiséget), de valahogy most ez sem használ.

Már olyan dolgok is eszembe jutottak, hogy antikarácsony-oltást kaptam , ebben a vírusos mizériában? De mikor és kitől?? Vagy valaki köccsön vette a "szeretem és várom a karácsony" érzettem?Vagy hanyag voltam és elhagytam valahol?

Ha valakinek nem kell már , esetleg megtalálta, adja vissza , lécccccciiiii ,lécccccciiiiii:)))



Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Nekem is csak azért van karácsonyi hangulatom, mert készültek ilyen ajándékok. Közben meg a dolgozóban húzom az évvégi-igát! :o)

Csandi írta...

Azért remélem mire kell megjön a kellő hangulatunk:)))