2009. december 11., péntek

A héten csak ennyi ...

a publikus kész munka. Mírababa kapta Tőlünk,ezt a kis textil labdát, nagyon gyorsan elkészíthető ajándék, mindenkinek ajánlani tudom ,aki gyorsan szeretne valami egyszerűt készíteni. A leírás szerint kézzel kellett volna varrni az egész labdát, de én géppel estem neki a dolognak. Nekem bőven elég volt az összeállításkor kézzel öltögetni:)
http://www.eszterkezimunka.hu/ oldalról letölthető a szabásminta
És a héten még nem mutattam a maffiáról képet, pótlom.
Lehet ennek a tekintetnek ellenállni?? Nekem eddig még nem sikerült:)

Irtóra rosszak már, olyan ,hogy akadály nem létezik előttük, bár hol , bár mikor előfordulnak. Hasznos a kismacska a háznál, mert minden házi asszonyi gyengémet megtalálják, pl a szekrény háta mögötti "por rokonokat" is két másodperc alatt elővarázsolták, a szétnyitható szárítóról művészi gyorsasággal tudják leszedni a ruhákat, bezzeg én, képes voltam félnapon át tologatni a leszedés megkezdését:)) Mindekinek ajánlani tudom a kismacska tartást, nem lehet unatkozni mellette (sem ) :)))


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: