2009. december 16., szerda

Itt megint készül valami....

maradt egy kis fehér hímzővásznam, gondoltam gyorsan felhasználom és készítek valamit. Szerettem ezt az anyagot, az aida után ez, számomra egy szinttel feljebb lépés jelent az xszemezésben.
Tavaly karácsonykor kezdtem komolyabban keresztszemezni, és azt hiszem elmondhatom, hogy sokat fejlődtem . Remélem idővel eljutok sokkal magasabb szintekre is, esetleg nekem is kialakul egy jellegzetes stílusjegyem, színvilágom. Egyenlőre marad a szárnybontogatás , tapasztalat gyűjtés és a csandizmus:)))))))))))))

Szép hóesésben gazdag napot mindenkinek!:)))
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

nöné írta...

Hűha, mi készül itt, kérem szépen! Nagyon szép lesz!

Kryx írta...

Csodaszép lesz! :) Tényleg csak egy éve keresztszemezel?

Csandi írta...

Kryx volt 1-2 próbálkozásom kb 6-7 éve, lett is belőle két kész darab, de annyira nem jött be nekem a számolgatás és a keresztszemek szárának egyfelé állása,hogy inkább többet nem is vettem a kezembe xszemest , egészen tavaly karácsonyig és akkor valahogy megszerettem. És azóta nincs megállás....