2009. december 20., vasárnap

Lehet, hogy utolsó blog bejegyzésem, mert...

lecsuknak gyerekmunka végeztetése miatt. Reggel Dorián volt az, akinek "kikellett" mennie havat lapátolni. Lapátolta is rendesen a szegény hómunkásom, fizetség gyanánt kapott két puszit.
És most dicsekedni fogok, hogy a varrónőségem és fodrász tudományom mellé a kárpitosi tevékenységet is fel fogom venni. Igen kérem, a szék kárpitozása sk. történt. Mivel a szék ülőkéje összetört alattam egy leengedhetetlen fregolira teregetés alkalmával ( bevallom táncoltam a széken teregetés közben,jaj csak Zé meg ne tudja), muszáj volt cseréli az ülőlapot is , erre raktam két réteg vastag vatelint és a tetejére a tesómtól kapott anyag került. Alul egy zsinórral húztam össze, mivel itthon nem tartunk tűzőgépet. Zé pedig csavarokkal rögzítette vissza a helyére a megújult ülőkét.
Na milyen lett? Menjek a többi székekkel is "teregetni"???:DDD



Posted by Picasa

2 megjegyzés:

nöné írta...

A hótakarításból én is kimaradtam, nálunk is ifjú kéz + apa havazott:o) Valakinek főzni is kell, nem? A szék nagyon jó lett! Hajrá a többivel is:o)

Csandi írta...

Remélem este valami szuper zenét lenyomnak, amire nyomhatom a bugit (a széken):)))))