2010. március 22., hétfő

Kilakoltatás....

volt nálunk. Cicababáim mivel már kellően meleg van kilettek lakoltatva a házunkhoz tartozó kamrába, és a kertbe. Nagyokat futnak, gurulnak a kertben és jól elvannak. Azt az egyet sajnálom,hogy mivel annyi "munkájuk" van kint a kertben nem nagyon tudom megsimizni őket, mert elfutnak előlem( a fene a kispofájukat)
Nagy takarítottam a hétvégén utánuk, mert ahol macska van , ott szőr is marad rendesen. Illetve javítok, ahol nem kopaszmacska van, ott szőr is marad rendesen:))
Zével megejtettük a szezon nyitó fagyizásunkat is olyan bodza fagyit ettem, hogy az valami csoda. Ajánlom ,hogy aki Tatabányán jár álljon meg a STOP cukinál és kóstolja meg , isteni :)))
Azért alkottam is a hétvégén, nem mondom meg,hogy mi lesz majd ebből a kisnyuszis hímzésből, de annyit elmondok, hogy még a felénél sem tartok a projektnek:) A sarokban lévő kisszörnyeteg nem a pom-pom farkúhoz tartozik. Az kérem egy fontos alkotás:))/nem kell kuncogni , hallom ám:))))))/
Életem első kisvirága , kérem megdicsérni, mert még soha nem csináltam ilyent . Mivel nem tudok horgolni, nagyon nehezen jött össze ez a kis zöld szörnyeteg:))) Szerintem amíg én eggyel vacakoltam, addig kedves horgolós blogbarátnéim egy egész csokrot, sőt hatalmas csokrot összehoztak volna, de mint tudjuk, minden kezdet nehéz.
Jut eszembe kezdet, pénteken kezdtem nagyon intenzíven keresni az új munkahelyem. Minden kicsit is tetsző állásra küldöm az önéletrajzom, hát ha ...... Szorítani tessék kérem nagyon, mert már nem bírom a munkahelyemen sokáig.

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Helyes nyuszóka! Mi ez kérem, hogy nem tudsz horgolni??? Hát ez zöld virág meg akkor micsoda, ez már igenis horgolás!! Sok sikert a keresgéléshez! :o))

Unknown írta...

Mar feherek az okleim:)))En szoritokkkkkk!!!