2010. március 15., hétfő

Süss fel nap, fényes nap....


kertek alatt a bloggoló lányok megfagynak...............( Hu de szellemes vagyok ma hajnalban (is))


Na de komolyra fordítva a szót , egy kis napsütéses díjat kaptam Silerikától, ami nagyon jókor jött. Köszönöm szépen, remélhetőleg előbb-utóbb már nem csak virtuális napfürdőkben lesz részünk.

A díjammal már csak annyi a teendőm, mivel már visszalinkeltem és megköszöntem,annak akitől kaptam, hogy 5 blogtársnőnek tovább adjam.

Na ezzel vagyok most bajban , de nagyon.Szívem szerint mindekinek tovább adnám aki rendszeressen olvas és bloggerkedik.

És úgy hiszem így is teszek, tehát : KEDVESKÉIM AKIK OLVASTOK SOK SZERETETTEL ADOM TOVÁBB EZT A DÍJAT!!!Vigyétek , és tegyétek ki a blogotokba:))





1 megjegyzés:

Kryx írta...

Visszaküldtem neked is ma ezt a díjat és legyen szép napod! :)