2010. március 14., vasárnap

Most már elégggggggggggggg..

a blog szünetből, és újra itt vagyok. Igyekeztem mindenki munkásságát nyomon követeni az elmúlt hetekben, és most én jövök egy kis beszámolóval.

Az elmúlt időben sok minden történt a házunk táján. Zé március 1-től munkanélküliként itthon tölti napjait, igaz egyenőre táppénzen van, nyertünk egy hónapot a segélyezés előtt. Most egyenlőre az eddig halogatott dolgainkat vette kezelésbe. Személy szerint remélem nem kerül sor a munkaügyi központtal való randijára.
Megpályáztunk állásokat, nekem is nagyon kellene az új hely,mivel a mostaninak igen csak nehéz a helyzete, és én sem érzem magam jól már a munkahelyemen.
Végre megvoltak az írásbeli vizsgáim, már "csak" a szóbeli kell túl esnem, de gondolom az sem lesz nehezebb mint az írásbeli.
Szerény meglátásom szerint a legnagyobb baj velem az ,hogy sokat görcsölök a tanuláson, persze ebben is nagyon jó akarok lenni, csak tudnám ,hogy minek . Tökéleteset úgy sem tudok ebben sem nyújtani, akkor meg .........

A fenti gondolataim folytása természtesen az , hogy nem tanultam minden szabad percemben, mert sem kedvem, sem idegzeten nem volt a dologhoz. Befejeztem a Székely Sal harmadik részét, és egyre "szerelmetesebb" vagyok a műbe . Így utólag , úgy tűnik jó ötlet volt ez a fordított szál befűzés, pedig az első minta kihímzése után még úgy gondoltam ,hogy kibontom az egészet. Aztán győzött a lustaságom és maradt minden úgy ahogy elkezdtem, és milyen jó, hogy így maradt:)))

Ezen a kis mintán dolgoztam jó pár estén át, és még mindig nincs teljesen kész, de a végső formáját csak áprilisba mutatom meg. ( Itt súgom meg halkan, hogy blogom 1 éves szülinapján valaki megkaphatja majd ,persze lesznek feltételeim, de ez még mind titok:))))))) A mintát Kryxnél láttam meg és hát szerelem volt első látásra .


Ezzel a fekete-erdő tortával leptem meg a lánykámat , aki bizony 17 éves lett március 11-én. Isten éltessen sokáig Tamara ! (Persze ez a torta sem tökéletes, de juszt sem mondom meg mi a hibája :)))

És ha már születésnap, annyira repül az idő, hogy Míra baba is bizony már egy éves lett. Sajnos az írásbelire való tanulás miatt nem tudtam neki semmi sk ajándékot készíteni, de szerintem örülni fog később is az ajándéknak :)) Terv van ám rendesen , már csak az elkészítés van hátra:))

Málna cicánk is túl van egy nagy műtéten, innentől nem kell félni, hogy még egyszer kismacska tanya lesz a lakásunk. Hála a kis dögök is jól vannak, sőt a beteges kis Ribizlink is nagyon jól helyre jött, már hasonlóan rossz mint a bátyai. Nagyot nőt és hízott is végre. Tényleg jó lesz már ha jön a tavasz és fokozatossan ki tudom rakni a lakásból a macskabanditákat.

Egyenlőre ennyi . Már megint hosszúra engedtem magam, de hát olllllan nagyon régen írtam már. Úgye nem voltam uncsi???

U.I: Most olvastam ,hogy csak Isten tud tökéleteset alkotni, na akkor én mit is görcsölök a tökéletességen???


Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Bevallom, most annak a majdnem tökéletes tortának nagy részét be tudnám termelni, de nem szabad ugye.

Köszi a vigasztaló szavakat..albérlet,hm, igen :))

Csandi írta...

Hát nem bizony:)) Anice vedd úgy ,hogy egy-két szelettel megkínáltalak, annyit szabad lelkifurdalás nélkül nyugodtan:) Most megsúgom a hibáját Neked, de csak Neked:hamar elfogy:))

Silerika írta...

Szépek az xszemeseid! Remélem mindketten megtaláljátok hamarosan az új helyeteket! :o))Ezeknek a tortáknak csak egy hibája szokott lenni, hogy mind elfogynak egy szempillantás alatt.:o))

Csandi írta...

Hát ez az, és ez mekkora nagy hiba:))) Milyen jó lenne ha mindig maradna belőle másnapra, meg harmad napra , meg....:D