2010. március 25., csütörtök

Póóba szeeencseee ....

és remélem nekem szerencsém lesz:)) Mind a kézimunkában ,mind az életben . Sok mindenen próbáltam most változtatni , sok mindent kipróbálok . Legelső probám ez a Victoria Sampler-re esett most. Most már nyugodtan merek belefogni a készletbe.
Megkell hagyni nem egyszerű a kivitelezés, a négyzetek kivágása miatt , nekem olyanok lettek a négyzetek szélei, mint egy őzike lábai, na nem olyan kecsesek, hanem olyan szőrősek. Aztán jött az ötlet , hogy egy szemöldökcsipesz sok mindere jó. És valóban sok mindenre jó:)) Nem lett tökéletes , de tanulta megint belőle sok mindent.
És egy másik probám képei. Végre kijelenthetem, hogy tudok horgolni , legalább is kis virágokat:))) Barátnőm rendelt három tornazsákot húsvéti ajándékként gyerekeinek. A fiúk valami komoly autós rátét mintát fognak kapni, míg Pankának egy szép "csokrot" szeretnék majd felvarrni. Egyenlőre ennyi a csokor , de mivel "gyors vagyok nagyon" , lesz itt bokréta csokor akkora ,hogy az csak naaaaaaaaaaa..
Egy probám eredményét nem mutatom, de elárulom, hogy kb 10-12 pár felprobálása után végre van kényelmes és szép CIPŐM !!!!!!!!!!

És egy sajnos nem szerencsés probáról is írok. Tegnap probáltam nem tudomást venni a fejfájásomról,sajnos alul maradtam. 11 órakor haza kellett jönnöm a "világ legjobb munkahelyéről".Fejgörcs, fájdalom, látáscsökkenés, gyengeség és minden nyalánkság, amit egy migrén okozni tud kijárt nekem. Ebben ez évben már nem először:((((Szerveztem hevesen tiltakozik már az állandó idegi nyűstölés ellen, remélem nem sokára megtudom jutalmazni magam egy kis pihenéssel , egy kis nyugalommal. De talán mindenre gyógyír egy új munkahely lenne. Remélem már ebben is szerencsés leszek hamarosan:)))

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Tesco,Tesco ,Tesco!!! Okleim feherek:))Tenyleg nagyon szoritok, hogy oszejojjon neked egy ujmunkahely ugyanis nagyon megerdemled!!! Onnan ,abbol a fertobol el kell jonodd mihamarabb!!!
SZoval szoritoooooookkkkkkkkkkkk puszika Szekeleyesbaratnod:))

Ritus írta...

Halihó!
Jók a virágok,Mirus sapkájára is horgolhatnál majd ilyenet :)
puszi

Silerika írta...

Jól alakuljanak a dolgaid (szívből kívánom), mert a horgolás már jól megy. :o))