2010. szeptember 7., kedd

Amikor úgy érzed, hogy többet érdemelnél...

ettől a francos élettől, na akkor már baj van.
És most úgy érzem baj van Nálam, Velem.
 Szeretném ha visszakapnám :
-a kedvemet az alkotáshoz
-a biztonság érzetem minden téren
-a maximális optimizmusom
- a szeretetre méltóságom
- a barátaim ...
Nem maradt másom, mint a családom, a majdnem mindig jó kedvem, az élni akarásom.
Telhetetlen, hiszen meg van minden - mondaná más.
Nevezhetnek telhetetlenek, mert bizony a fentiek nélkül én nem érzem úgy, hogy mindet megkaptam az élettől, ami nekem jár... amiért megdolgoztam.... amire jogom van.
Nem akarok dobostorta lenni, égetett cukor nélkül.Ennyi erővel, egy sima több lapos csoki torta is lehetnék.
Akarom azt a mázat, ami édes, de mégis kicsit kesernyés, és bizony attól az égetett cukortól lesz a torta azzá amivé lesz....
A cukor már meg van, csak a lángot nem találom....









U.I : Nincs rossz kedvem nem azért születtek ezek a mondatok,gondolatok, csak már régen szerettem volna megosztani ezeket a gondolataim.

7 megjegyzés:

Marika írta...

Jól tetted hogy megosztod a gondolatod !
A láng meg majd jön magától ,csak meg ne égessen .

Silerika írta...

Néha kijön az emberből a "mondandója". Ettől talán még könnyebb is a szíve. Ha szükséged van, én itt vagyok!!! :o)))

Christine írta...

A maximális optimalizmusod sokszor meglátszik a FBon, nagyon is szeretetre méltó vagy, és szerintem rengeteg barátod van minimum a blogvilágban (bár tudom, hogy ez sokszor nem elég, ha az embernek muszáj beszélnie valakivel...). A biztonságérzeten sajnos nem tudok segíteni, de az alkotókedvet nem kell erőltetni, az úgyis rád talál majd, ha bekukkantasz a kreatív kuckódba:) Fel a fejjel!

Dorka írta...

Ezeket a sorokat én is írhattam volna.

Andy kuckója írta...

Mindenkinek vannak hullámvölgyei, de a Te optimizmusoddal csak felfelé vihet az utad.
Szabadidődben szívesen látnálak egy kávéra/teára, beszélgetésre, kreatívkodásra.

Csandi írta...

Hu nem is tudom mit mondhatnék azon kívül, hogy nagyon aranyosak vagytok:)
Amint kiírtam magamból ezeket a sorokat talán még jobban éreztem magam, mint előtte:)Mint írtam a hangulatommal nem sok baj van mostanság, hál', csak ez ki kellett, hogy jöjjön már onnan lentről , a lelkem mélyéről.
Talán azért is ide írtam, mert tudom, hogy az "itteni barátaim" sok mindent máshogy értenek, mint azok akik "kiléptek az életemből". Köszönöm, hogy olvastok:))
Ja és Andy nem sokára szavadon foglak:))))))

Ritus írta...

Andikám!
Ha kicsit fel szeretnél töltődni gyere ki hozzánk!A keresztlányod mellett igérem nem fogsz unatkozni :)