2010. szeptember 6., hétfő

Ez a hétvége ünnepléssel telt..

hiszen kicsit már nagy fiam betöltötte a 12 életévét, és Tamara névnapját is ilyenkor szoktuk tartani.
Nem csináltam semmi extra tortát, egy Dr. Oetker:Vakondtúrás tortát pereznetáltam a családnak, voltak azért kétségeim, hogy jól sikerül - e "mű". Gondolom, az hogy nem volt időm lefotózni a tortát , elmondja a siker nagyságát:)) (Mondjuk ezeket a bolti trutyikat elrontani , az lehet a nagy kihívás)
Ajándékot nem készítettem egyik gyereknek sem , inkább vettünk valami hasznosat(törölköző, pulóver).
Mivel már nagyon unom, hogy másokat másolok, egyéni kreatívitásomat egy minta tervezése emésztette fel teljesen.
Ma megyek a hozzávalókat megvenni, nagyon csilli-villi dologról van szó, hiszen fémszál, kristályok vannak a bevásárló listámon.......
Ja és azt is megünnepelhettem volna, hogy már csak két történelem vázlatot kell az 58- ból megformáznom a végleges formájára. Jupijééééééé , felszabadultam mint , anno a jobbágyok a kilenced terhe alól:))))))))


5 megjegyzés:

Marika írta...

Utólag :)Boldog születésnapot ""kicsi" fiadnak lánykádnak boldog névnapot :))
Kíváncsian várom a csili -villi alkotást !!

Csandi írta...

Köszönjük a jó kívánságokat! Továbbítottam az illetékesek felé:)))))))

Csandi írta...

Köszönjük a jó kívánságokat! Továbbítottam az illetékesek felé:)))))))

Silerika írta...

Köszöntöm az ünnepelteket! Keresgéltem, hogy mit ünnepeltetek, de most lehullott a lepel! :o) Várom az ötleted, és a termékét! :o))

Andy kuckója írta...

Utólagosan Isten éltesse az ünnepelteket!