2010. szeptember 11., szombat

Olyant ettem, amit még soha....

...őzláb gombát. Zé volt a mesterszakács. Isteni finom. Elgondolkodtam azon,hogy meg sem kóstolom ezeket a gyönyörűségeket, mert mi van, ha bolond gomba valójában ?? Aztán arra a következtetésre jutottam, hogy nekem oly mindegy , gomba evés nélkül is elég bolond vagyok már, nem tud rontani a helyzetemen már az a "pár falat":)))

Azért azt hozzá teszem, hogy az evészetemnek meglesznek a következményei, mert nem egy könnyű étel a rántott gomb, de majd "Csendesen kérődzik, igen jámbor fajta" üzemmódba kapcsolok :)))

És mutatok valamit, amire igen csak büszke vagyok, és ez nem más , mint az orchideám két új kis bimbója:) Már jó ideje virágba van borulva az ablakom, és úgy tűnik, hogy még jó ideig van utánpótlás:))))))))
Szép ugye??


U.I : Ha jól gondolom , a legújabb rendszeres olvasómat Editnek hívják??:))))))))))) Üdv nálam:))))))
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: