2010. szeptember 3., péntek

Ez a nyár bizony eltelt nagyon gyorsan

A nyaram jelentős részét a meg nem kapott fizetésem után való rohangálás tett ki. Aztán voltam nyaralni is és kiolvastam pár könyvet, kivarrtam pár mintát.
És mit csinálok mostanság??
SEMMIT......állandóan a facebookon lógok, és szórakoztatom magam, esetleg másokat is .
Kézimunkáim hegyekben állnak és arra várnak, hogy végre valami végső formát adjak nekik.
Mondjuk ma már érzek valami bizsegést az ujjaimba, hogy tűt ragadjak .........

Szóval jól vagyok........

4 megjegyzés:

Marika írta...

Ilyen napok is kellenek! Majd csak össze futunk a facebookon :)))

nöné írta...

És legalább eredményes volt a rohangálásod?

Csandi írta...

Marika Andrea Schandl -ként megtalálsz biztosan.
Nöné!Sajnos nem , és úgy tűnik, hogy esélyem sincs, hogy eredményes legyen a rohangálásom.

Silerika írta...

Én olvaslak, és tényleg jól szórakozom!! :o))))Aztán bökögetni és mutatni ......:o)))