2010. december 28., kedd

Lassan itt az évvége és én azon gondolkodom, hogy ....

mennyi , de mennyi mindent nem készítettem el, pedig nagyon akartam .....
Nem keveslem az idei kézi munka termésem, csak megállapítottam, hogy a januárban eltervezettek fele sem lett kész, mert mást készítettem helyettük......És furcsa érzéseket szabadít fel bennem az a tény, hogy nem maradt az idei évem kézimunkáiból szinte semmi itthon, vagy ami még nálam lakik, az félkészen vár a további sorsára....vagy is arra, hogy ő is ajándékba kerüljön egy hirtelen ötlettől vezérelve......Az egy dolog, hogy az ajándékozottnak nagy örömet szerezzek, de itthon semmi jele annak, hogy kreatív valaki lakik itt.....
És talán az sem elhanyagolandó, hogy egyszer majd valamikor, sok- sok év múlva legyen, amit szívesen kézbe vesznek majd, azok akik azt fogják mondani:- Ezt az Anyukám, a ti Mamátok készítette.....
Kissé előre futottam az időben, és gondolataimba, de valahogy itt kötöttem ki , amikor elkezdtem összegezni az idei évet...
És mi lesz a jövő évi terv lista, hát az egyenlőre még nem állt össze...de a legfontosabb , amit megfogok tenni, hogy a félkészeim VÉGRE befejezem és itthon tartom őket bár mi áron:))))
És talán készítek a konyhámba egy képet....talán a nappaliba is kerül majd egy- két kép.....
és az előszobába is ...és a ............................................................................................................



3 megjegyzés:

nöné írta...

Kívánom, hogy a terveid összeálljanak, és sikerüljön megvalósítani!

Nina írta...

Andikám, mintha csak én írtam volna :)
Tervem minndig ezer van, de az idő véges. Szavazzuk meg, hogy jövőre jobban beosztjuk az időnket, és legyen egy nap 48 óra :) 8 a a munka, 8 alvásra, és lám, milyen sok marad hímezni :))
Én nis szeretném befejezni a félkészeket, de évek óta csak akarom, mégsem teszem... De tényleg jó lenne midnennek a végére érni már :)

Csandi írta...

Köszönöm Nöné!
Nina, csak 48óra, laza 72 órás napba is bele mennék úgy öt hónapon keresztül:)))))) csak utolérném magam valamikor:))))))))