2010. december 19., vasárnap

Nem vagyok egy Haribo,de.....


legalább tudom, hogy mi van a "cucumba":)) TücsökBogárnál láttam meg a receptet és muszáj volt kipróbálnom...
Nagyon dekoratív lett, de sajnos nem annyira intenzív az íze,mint amit vártam.....Ez viszont az
én hibám, mert nem a legjobb alapanyagból dolgoztam ....

Hétfőn irány a biobolt, ahol valódi gyümölcslevet fog venni, aminek meg van az a karakteres íze, amit én szeretnék....
Nekem nagyon ízlik így is , és tudom, hogy leszek én még Haribo vetélytárs, legalább is itthon:))))))))))


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Tücsök Bogár írta...

Szia Csandi !
Látom elkészültek :) ! Nagyon szépek!!! Ügyes vagy! Tapasztalatom szerint a meggylének , saját préselésű narancslének, befőtt leveknek van igazán erős karakteres íze.

nöné írta...

Fantasztikus vagy!

Csandi írta...

Köszönöm lánykák!:)))