2010. december 5., vasárnap

Nem írigylem a Mikulást ....

hiszen rengeteg kívánságot kell teljesítenie. Nekem egyenlőre csak kettőt kellett....Tami előállt azzal a fergeteges felismeréssel szombat délelőtt, hogy bizony neki vasárnap valami egyedi ajándékot kell vinni az edzőjének, mert őt húzta ki a sorsoláson . Fejem törtem, hogy mit is lehetne adni egy fiatal pasinak, aki márka mániás.....Ez lett a fejtörés eredménye,34cm átmérőjű, szivacstörmelékkel töltött körpárna egy könnyen kivitelezhető márkajellel. Életem első hibátlan applikálása és még szerettem is csinálni....


Másik ajándék még félig készen.... Gondolom nem kell sok fantázia, hogy milyen is lesz, amikor teljesen elkészül.
18 éves lánynak, aki szeret rajzolni, és gondolom romantikus korszakát éli, nem jutott más az eszembe....Teszünk mellé némi csokit , szépen becsomagoljuk, és elégedetten hátra dőlünk:)) Legalábbis én, az már tuti:)))))




Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: