2010. december 29., szerda

Megrendelésre készült ....

Fodrász barátosném Lara sapija láttán felkiáltott : Ilyen kell nekem is csak fehérbe! Szóval a rendelést leadtam Andika!:))
Én meg felvettem és teljesítettem....És ha egy üzlet beindul............

Került a horgolt virágra egy kis Swarovski gyöngy és meghatározhatatlan színűből is tettem rá párát:))
Lehet hogy bátrabban kellene vállalkoznom?Vagy csak ha már ennyire benne vagyok a kötésbe magamnak is kellene végre kötni egy sapit........

Szerintetek milyen lett?

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Kryx írta...

Annyira klassz! Már múltkor is elirigyeltem a mintádat és kérni is akartam, csak a céges gépemen le van tiltva a kommentelés. :)IGEN! Csinálj egyet magadnak is, úgyis írtó hideg van odakint! Brrr! Én meg majd könyörgök anyának, hátha köt nekem is. :)

Csandi írta...

Köszönöm csajocák!
Pótoltam, gyorsan sietve a hiányosságom, lásd következő bejegyzés:))))))