2011. február 21., hétfő

Három hét után újra böktem...

egy keveset, végre van mit mutassak. Szégyen, hogy ennyire lassan haladok a minikémmel, de az utóbbi hetekben csak nézegettem a blogokat és vágyakoztam , hogy mások micsoda szépségeket készítettek. Ezen állapotot megszüntetendő a tettek mezejére léptem....

Összenéztem az összes félkész darabom és most az a legfőbb vágyam,tervem,hogy végre minden darab KÉSZ darabként végezze. Jövő heti feladat tehát az , hogy megvegyem a dobozkákat, gombostűket, szalagokat, anyagokat, képkereteket és jöhet a nagy befejező hadművelet :)))) És ha minden darab elkészült jöhetnek az új vágyak kielégítése, és remélhetőleg nem újabb UFO-k gyártása:)))) És hogy mik is azk a vágyak, egyenlőre még titkok:))))


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Andy kuckója írta...

Fel a fejjel, már majdnem kész a képecske! Nagyon bájos ez a minta.
Az mi étkezőnket is díszíti egy ilyen. Lilangtól kaptam, saját festett fonalaiból hímezte ki. Nagyon tetszik!