2011. február 28., hétfő

Már megint mit tettem ??:)))))))

Alkottam ..Nem is akár mit ....Magam sem tudom mire lesz jó ez a kis kosár, de muszáj volt valamit kezdenem vele:) Ez kérem tömény giccs és felesleges cicoma, de néha muszáj ilyent is alkotni...Néha jó csillámpóninak lenni:)))))))))))

A másik mai "művem" ez a töménytelenül sok pogi és sajtos rúd. Persze megint a 12. E osztálynak készült ...Király választás lesz a suliban és persze a szavazók megvesztegetése a cél....És mint tudjuk a szavazathoz vezető út igen csak rövidé tehető némi sütivel:)
Na de amire én a legbüszkébb vagyok, hogy egy falatot sem ettem belőle, bár a kísértés nagyon nagy volt .......Na de a reggeli mérlegelésem meggyőzött, hogy ne adjam fel amit elkezdtem .........Szóval Update megy továbbra is ezerrel:))))))))))

l




Posted by Picasa

1 megjegyzés:

nöné írta...

Aranyos lett a kosárka, giccs ide vagy oda:o) A sütikék guszták, a sajtos rúd receptjét nem pötyögnéd be? Gyűjtögetem őket, próbálgatom, egyszer csak kikötök a legjobbnál:o)
Örülök, hogy eredményes a kúrád!