2011. február 15., kedd

Nem adtam fel ...

Aki szentelt nekem néhány percet és elolvasta a blog bejegyzéseim, láthatta, hogy újabban csak a nagy elhatározásomról és a fogyimról írtam. Eldöntöttem, hogy nem ide valók azok a bejegyzések és nem is kívánom megosztani a mindennapi harcaimat .Nem kívánok senkit untatni a témával kapcsolatos irományaimmal , észrevételeimmel és töröltem az összes update bejegyzésem, és nem írok többet semmi ilyen jellegű dologról a blogba, kizárólag csak is a kézműves tevékenységeim eredményét tárom a nyilvánosság elé.


4 megjegyzés:

Nina írta...

Én szívesen olvasom az ápdétedet is :)) De a döntésed megértem, én hasonlóan gondolom a nyílt blogolást... :)

Csandi írta...

Eredetileg is csak kézműves blognak szántam a csandizmust, aztán lassan mi lett belőle? Már majdnem napló...Nem szeretném így folytatni és megváltoztatni az eredeti felállást.....

Andy kuckója írta...

Aztán 1x csak nem írsz többet és mi nem tudjuk mi van Veled. Kiderül hogy elfogytál az ápdételésben:)) Hajrá Andi! Nem szoktam kommentelni, de azért szurkolok hogy elérd a kitűzött célt.

Csandi írta...

Nem szeretnék elfogyni, csak lefogyni, és a blogom írni fogom mindenféleképpen:))))))))Sajnos most egyenlőre annyi minden történik velem , velünk, hogy nem sok kedvem van a kézimunkázáshoz.....