2011. február 11., péntek

Emberkínzás humánus formában:)))

Mert kérem az történt itt nálunk:) Dorián osztályának készült eme főzött gesztenye krémes háromlapos torta.
Készített már valaki úgy tortát, hogy a kezén és a nyelvén kellett igen csak uralkodnia??? Hogy időként "tamponálni " kellett a folyó nyálát?
Mert én ezen is túl vagyok ! És ugye hogy ez felér az emberkínzás egy humánusabb formájával:)))))))))


Na de megálltam , túl éltem és most megyek Cilával a MC Donaldba és újabb kínzásnak vettem magam alá....
Lehet hogy egy kis mazochista hajlamom is van ? Hmmm , na most ezen fogok gondolkodni egy kicsit :)))))))))


Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Brutális!!! De azért megdícsérlek, hogy megálltad, és nem nyalogattál bele a krémbe! :o))

Csandi írta...

Pedig de tettem volna....Köszi a dicséretet:)))