2011. január 30., vasárnap

A szabályok azért vannak, hogy megszegjük..



A díjra vonatkozó szabályok a következők:

1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogra!
3. Linkeld be, akitől kaptad!
4. Add tovább további hét blogosnak!
5. Linkeld be őket!
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket!
7. Árulj el magadról hét dolgot!


Köszönöm a díjat ajnocska vagyis Hajni:)))


1.2.3.Ezzel letudtam rögtön pár feltételt:))( Na jó páratlan , de tekintsünk el a kisebb pontatlanságoktól , néha a 2x2 is 5 :)))

És most kezdődik a neheze .......
Mert szívem szerint nem is tudom kinek adjam tovább a díjat, mert akiknek szánnám , szinte már mindenki megkapta a díjat más valakitől....
Azt hiszem "vegye-vigye, aki akarja" lesz a dolog legjobb vége....
Így jut érvényre a címbeli mondatom :)))

És a legnehezebb feladat, számomra, hogy CSAK hét dolgot írjak magamról. A nemtovábbadás miatt duplán írok magamról, és ezzel is egy szabályt szegek meg:))))
Jó lesz így ? Ha nem hát , sajnálom ........

Na akkor lássuk csak mit is kell tudni csandizmus létrehozójáról:

1. Mindig is szerettem volna szép nagy őzike szemű lenni , de helyette csak zöldes-barnás szemet sikerült összehozni drága szüleimnek:)

2. Két éve férjnél voltam, amikor elkezdtem főzni tanulni , addig igen csak kontár módon álltam a fakanál forgatás művészetéhez....elárulom, hogy voltak olyan mellé lövéseim, hogy mai napig röhögő görcsöt kapok ha eszembe jut valamelyik:) Mostanra elég jól megy , állítólag:)))))

3. Imádom az A-ha zenéjét :)

4. Utálok felnőtteknek varrni ( sőt még magamnak is, bár örök gyerek vagyok)

5. Soha nem próbáltam ki a cigarettát és úgy gondolom , hogy a hátra levő 50 -60 évemben sem fogom:))

6. Imádok beszélni, csacsogni ( és persze írni is )

7. Bár olykor elegem van a szűkebb és bővebb családomból IMÁDOK anya , feleség, tesó, jó kislány lenni, hiszen csak rájuk számíthatok és igyekszem úgy élni, hogy ez kölcsönös legyen:))

8. Nincs jogosítványom (de remélem idén ezt a hiányosságom is megszüntettem)

9. Alapból jó kedvű, optimista és "megcsinálomjusztis" felfogással áldott meg a jó szerencse :)

10. Tejeskávé függő vagyok!:)

11. Imádom a fekete fejű fehér gyapjú birkákat!

12. Sok állat vesz körül ( 3 kutya, 4 cica és olykor, amikor a számítógép igazságos megosztása szóba kerül a gyerekeim is idesorolhatók...juj , anya az ilyen??:))))))))))))

13. Imádok enni , de nagyon finnyás vagyok !

14. Szeretek olvasni , még ha nem is teszem közzé, itt a blogon, hogy mikor mit olvasok ....Most éppen Merle : Íme a király című szuper könyvét olvasom.


DE TALÁN A LEGFONTOSABB AMIT TUDNI KELL RÓLAM : IMÁDOK ÉLNI !!!!

Nincsenek megjegyzések: