2011. január 9., vasárnap

Rágyúrtam rendesen ........

a sütőben sült kenyér témára és ez lett belőle. Na nem olyan magas , mint a mintapéldány, de az íze és az állaga , na az valami isteni........
Gondolom a légkeveréses sütő sokat segít a kelt tészták megemelésében....
Rögtön leszögezem, hogy elégedett vagyok a végeredménnyel , még mielőtt telhetetlenek és pesszimistának tűnnék :))
Receptet itt találtam . Tényleg nem nagy ördöngösség,csak kar , némi erő és sok -sok idő kell hozzá, amíg kel magába a tészta ...



Mondjuk nekem időm az most volt bőven, mert a világ egyik legfeleslegesebb feladatát végeztük közben...még pedig olvasónaplót írtunk Doriánnal. Na most azt hiszem sokan elítélnek , ezen kijelentésem miatt, de az vesse rám az első követ ,akinek egy 6. osztályos tanuló kötelezően kiszenvedett olvasónaplója úgy felkeltette az érdeklődését , hogy olthatatlan vágyat érzett arra ,hogy újra elolvasson egy regényt, egy kötelezően kijelölt olvasmányt.
Jaj, de nem vagyok kibékülve a magyar oktatással, a tanítás módszerével , a követelményekkel.....
Undorodom attól, hogy a gyereknek nem kellett verset tanulni az alsó osztályokban, most meg szenvedünk , mert nem tudja mi a jó vers tanulási módszer. Vagy az milyen dolog, hogy nem kellett megtanulni, bemagolni az ABC-t és a szorzó táblát , mert majd úgyis ráragad a használat során??
És elegem van abból, hogy a tanárnővel levelezzek arról, hogy miért nem érdekli a 12 éves fiam az, hogyan kell bekapcsolni a számítógépet, amikor itthon meg már képeket szerkeszt ......
Elegem van abból, hogy a gyerekre minden nap panasz van , hogy nem figyel , pedig olyan esze van , hogy az csak na( csak már használtatnák is vele, arra amire kellene)
Unom már , hogy elvárják a szülőtől, hogy mindenre figyeljen és még örüljön is neki, hogy ezt kell csinálnia.......Egyszóval unom már, hogy újra "hatodikba járok".
Persze benne van a dologba az is, hogy Dorián lusta és nem igazán érdekli más , mint a reál tantárgyak, na de ha magára hagyom, akkor mi lesz belőle?
Lehet, hogy csak én vagyok hisztis, de tényleg unom , nagyon .....



Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodás lett a kenyered!

Ahogy olvastam a bejegyzést mosolyogtam, na nem rajtad, félre ne értsd! De pont én is ezt szoktam időnként gondolni magamban, hogy unom már hogy - pillanatnyilag éppen "nyolcadikba járok" megint :))))

Csandi írta...

Manka, nem akarlak vigasztalni , de nemsokára középiskolás is leszel újra:)))))

Silerika írta...

Istenien néz kia a kenyérke! Gondolom, már mind el is fogyott!