2011. január 26., szerda

Eddig bírtam, hogy ne kezdjem el ....

a karácsonyi SWAP keretén belül kapott mintát, amit Ninának köszönhetek.
LHN "Schoolgirl Lessons" minta, Nina csodálatos Valentine fonalával készül, egy szállal , 1x1 szálba öltve, 33 sűrűségű hímzővásznon. Nem tudom, hogy mikorra leszek kész , de nagyon gyorsan haladtam eddig vele. Egyszerű keretbe szeretném betenni és a hobbiszobámba szánom, ha már egyszer tananyag a lány iskolába a varrás, hímzés:))))))))))))


Nagy feladat előtt állok. Az utóbbi egy évben mást sem csinálok, mint fogyókúrázom, de hogyan....
2006 -ban kezdődött ez egész . Akkor 98 kg-ról kezdtem fogyózni , és viszonylag hamar le is adtam 15 kilót,tornáztam, és nagyon szigorúan betartottam Norbi életmódot .
Félév stagnálás után sikerült még 8 kg ledobnom magamról. 74-78 kg voltam egészen 2010 áprilisáig és amikor eljöttem a régi munkahelyemről szépen felhizlaltam magam 81 kg -ra :(
És ezt most nem tetszik. Állandóan neki állok a fogyónak 2-4 kilót leadok és itt megállok a fogyózásban és megint eszek, sőt zabálok!! Amikor megint feszül a gyatyó , megint fogyózom ...
Hát most feladatként tűztem ki magam elé, hogy február 1-től neki állok ismét a nagy fogyónak, a tornának.
Ezért most egy ideig átmegy a blogom kicsit majd szövegelős, naplós módba, és remélem lesz erőm recepteket is betenni.Remélem nem nem fogjátok elunni a írásaim és nem szoktok le "Rólam".
Célom végig csinálni Rubint Réka Alakreform magazinjának a 30 napos programját.
Szorítsatok, hogy sikerüljön! Szeretnék megint beleférni egyik nadrágomba, amit tavaly nyáron nem tudtam felvenni, mert "összement" a mosásba.



Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Érdekes, mostanában én is észrevettem, hogy "összementek" a nadrágjaim kissé .... Majd figyellek és drukkolok, meg hátha kicsit kedvet kapok én is jobban odafigyelni :)

A hímzés szépen alakul :)

Christine írta...

Én is drukkolok, Rékával biztosan sikerülni fog:)
Én nem fogyózni szeretnék, hanem "izmosodni" egy picit, ezért kezdtem el tornázni Réka Alakreform DVDjére. Mivel nálam a hátsó fertály a labilis pont, a 40 perces popsitornát /és felsőcomb/ kezdtem elsőnek... Hát, 20 perc után majdnem sírtam, és több mint egy hétig izomlázam volt! Azóta sem tettem be újra a DVDt:)
Kitartást, és írj majd a tapasztalatokról:)

Hajni írta...

nézz be hozzám, van számodra valamim :)

Csandi írta...

Benéztem és nagyon szépen köszönöm a díjat, ígérem hamarosan eleget teszek a feltételeknek!:))

Nina írta...

Andikám, Te adj nekem is erőt. Kaptam egy kínzóeszközt - elliptikus tréner. Itt ül velem szemben. Vagyis áll. Mered rám. 2 percet alig bírok rajta, ennyire nem vagyok fitt :D :( Namost, ehhez nem kis kitartás kell, hogy az ember egészségesen éljen, úgyhogy jövök ide, ha keserednék rajta.... ;)

Nina írta...

JA: kimaradt, hogy a minikéd csodás!!

Csandi írta...

Nina kitartás lesz az még húsz perc is ..És remélem tudok erőt átadni neked is és mindenkinek, ha mással nem , akkor azzal, hogy minden jó és rossz tapasztalatom megosztom veletek:))