2011. január 8., szombat

Lara már megint öregedett egy évet:)

Úgy gondoltam, hogy sütök neki egy citromkrém tortát..Reggel aztán kiderült, hogy nem igazán vevő a dologra az ünnepelt, így aztán ezt sikerült összehozni. Három tojásból készítettem a piskótát.
A krémhez 25 dkg túrót , 4 dl tejszínt és egy csomag zselatint, és egy kevés cukrot használtam fel.
A tetejére fagyasztott eperszemeket ültettem egymás mellé, amit zselatinnal öntöttem le.
És a hűtőbe tettem egy kicsit pihenni( tényleg kicsit)


A másik süti, amit készítettem nem egy nagy ördöngösség, viszont az eredmény, annál látványosabb és finomabb:))

Az alma szeleteket megfőztem egy kis fahéjas- mézes vízben(kb.:2 perc elég is neki) miután lecsöpögtettem, a kinyújtott leveles tésztát 1,5 cm csíkokra vágtam, amire szép sorban ráhelyeztem az alma szeleteket és felcsavartam. Az így kapott rózsa formákat kb.: 15 perc alatt megsütöttem a sütőben, és egy leheletnyi porcukrot kapott a "rózsacsokor" a legvégén:))

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Silerika írta...

Isten éltesse az ünnepeltet!!
De ide tenni a blogra ezeket a finomságokat, támadááááás! Úgy csurgott a nyálam, hogy sütöttem virágfánkot, meg pillét, meg valami faféle alakút! Naaaa!! :o))