2011. január 29., szombat

Hangolódom a nagy feladatra...

ma az első torna gyakorlat is meg volt, mert" lementem hídba", amikor elkezdtem összerakni magamba a diétát anyagilag:))) Hát mit ne mondjak , már most tudom, hogy nem fogom tudni teljes mértékig azt enni, ami elő van írva. Mert hát pálmai sonkát, mézdinnyét vagy bélszínt nem hiszem, hogy venni fogok. Érdekes lesz a főzés is, hiszen a családba csak én vagyok egyedül dagi, szóval a többieknek nem fogok változtatni az eddigi étkezési szokásain. Amúgy meg rájöttem, hogy miért is vagyok csak én dagi..Nem a genetika , nem a sok evés a hibás, kizárólag a nagy szimbiózis amiben élünk...Ők esznek , én meg hízok helyettük is:))))
Ma újra neki ugrottam a házi gumicukornak, diétás verziója kerekedett ki belőle. Felengedett fagyasztott meggy levét használtam fel és a tejbe édesítőszert tettem. Isteni lett, de ennek is van egy hibája, még pedig az, hogy nem lehet abba hagyni az evését:)))))


Ahogy szaggattam ki a kis szív formákat, egy nagy ötletem támadt.
Valentin napra meglepem Zé-t, egy adaggal , de úgy fogom elkészíteni, hogy a tejes alapot fogom megcsinálni először , azt fogom feldarabolni és arra öntöm a meggylét. Remélem a végeredmény fehér pöttyös vörös szívecske lesz :)


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Nina írta...

Ez már megint milyen jól néz ki :))))
Nyitom az ablakot, ha legköztelebb netán felesleged maradna :D

Csandi írta...

Ha maradna...nem tudom milyen varázscukor ez,én két szívecskét zabbantottam be és állítólag senki más nem evett belőle de felszívódott,
eltűnt.....

Silerika írta...

Gusztusos lett!:o))