2011. március 6., vasárnap

Fáradt vagyok mindenhez...

pedig nem is csinálok semmit sem szinte egész nap....
Talán már ez a tavaszi fáradság????
Ma is csak betettem- kivettem az automatából a mosni valót, teregettem , ebédet főztem és egy keveset mosogattam .....Sütni már nem volt energiám, pláne úgy nem, hogy én úgysem ehetek belőle...Na de valami élvezet nekem is kell, így született meg ez a gyümölcstől roskadó, joghurtos , tejszínes lágy desszert......
!Cukor helyett édesítő, sovány joghurt és főzőtejszín, hogy minél kímélőbb legyen, és zselatin, hogy valami össze is fogj a hozzávalókat:)))



Kell ennél több energia pótlás és élvezet egy hideg, de napos vasárnap délutánra...Most megyek és nem csinálok semmit, csak vasalok , vasalok, vasalok.............Húuuuu de utálom !!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

IsaBella írta...

A receptjét elkérhetem? *.*
Nálunk sajnos nincs napsütés, be van borulva az egész ég, nem az a sötét szürke, inkább világ. úgyhogy annyira nem vészes. csak éppen havazni ne kezdjen. ^^
vasalni én sem szeretek, csak kisebb dolgokat, mint pl paplanhuzat, zsebkendő... sajnos nyáron, mikor én itthon vagyok, anyukám meg nem, a többit is meg kell csinálni.