2011. március 7., hétfő

Most aztán tényleg nem tudom, hogy

mit kezdjek magammal........

Az egész ott kezdődött, hogy TücsökBogár receptjét (gumicukor házilag) átformáltam Norbi Update verzióba. Érleltem a gondolatot, hogy elküldjem a receptet vagy se ....Végül is a nem mellett döntöttem, dehogy miért azt ne kérdezzétek.....Egyik ismerősöm aki a facebook-on megláttam alkotásom, nem volt ilyen tesze-tosza mint én és Norbi csapatával felvette a kapcsolatot, elküldte a receptet. Meg is jelent a receptem a Norbiéknál . Délután pedig ez a levél várt a facebook-on :

Üdvözlöm!
Azért döntöttem úgy hogy írok önnek mert akkora örömet okozót nekem. A kisfiam sajnos érzékeny a cukorra a tartósítószere a tejfehérjére a tojásfehérjére a kakaóra a mandulára és a dióra meg a szójára,a narancsra és a citromra és még csak 4és fél éves szóval mindig finomságokat szeretne enni és a gumicukor a kedvence .de a hagyományos gumicukortól állandóan fájt a hasa hasmenése volt.Hála önnek most már ő is ehet gumicukrot még annyi hogy én tej helyet rizstejet fogok használni. Nagyon köszönöm és további jó egészséget kívánok. L.T.


Ezek a sorok olvasása után a könnyeimmel küzdöttem...........Azt hiszem ezek a sorok erősítik azt emberben, hogy nem szabad bátortalanul a tapasztalatokat magunkban tartva meghúzódni ....Vagy még is csak ? Nem tudom melyik a helyes......Csak én vagyok így, vagy más is átéli ezt az érzést??


És akkor valami más! Ezek kérem az új szerzeményeim ..És igen ott az a kis szépség , egy éves vágyakozásom tárgya....IGEN már nekem is van darvas ollóm....A hímzőszálak pedig egy csodálatos JP képhez kellenek...Hogy melyikhez az még titok :))))




Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Nina írta...

Szerintem sem szabad rejtve hagyni, ha kincset alkotsz :) Igenis tessék megosztani, ha elküldöd Norbinak, azt azért csak okosan, nehogy sajátjaként tüntesse fel aztán :))
Ugye, miylen jó, amikor az ember ilyesféle leveleket kap? :))