2011. március 12., szombat

Nem , nem adtam fel, de nekem is jár


valami finomság , amikor "egyszálbelűek" tortát majszolnak előttem. Mivel nem volt meggyem,ami nem édes cukros lébe lett eltéve így szóba se jöhetett, hogy én is egyek abból a fekete erdő tortából, amit Tamara 18. szülinapja alkalmából sütöttem. Hát megleptem magam egyik kedvenc édességemmel. Igen ez kérem T I R A M I S U UPDATE-ba átültetve . Egyenlőre a család még letiltva az ENYÉM sütiről, de mivel úgy sem tudom ( pontosabban nem akarom tudni) megenni , holnapra megoldottam a desszert kérdést úgy hiszem.....Legalább lesz időm egy kis hímzésre:)))


Már a látvány is magáért beszél, na de az ízek ....Tényleg nem sokban különbözik a hagyományostól.....egy kis pia azért hiányzik belőle, de hát ..........:))
(Csendben megsúgom, hogy ennyi finomság mellett 3,5 kg ment le rólam másfél hónap alatt )


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések: