2011. március 27., vasárnap

Sütöttem megint valami finomat ....

és csökkentett kalóriás tartalmút,habos meggyes-mákos-hamarelfogy sütit:))) Úgy számolta, hogy harmadával csökkentettem a kalória tartalmát az által, hogy xilitet és mastermixet használtam hozzá...




Hátha kedvet kapott valaki hozzá a receptet itt megtaláljátok, annyit változtattam a recepten, hogy pár csepp vanília aromát tettem a tojásfehérjébe........
Juj de nehéz lesz lemondanom jövő hónaptól ezekről a finomságokról, mert fogyasztó hónap jön ......, na de addig is tankolok -tankolok és még SEM HÍZOM( !!!!!), igaz fogyni sem fogytam csak 0,5 kg március 1-óta .....

2 megjegyzés:

nöné írta...

Hogy mit ne mondjak, jól néz ki! Ügyes vagy, hogy ilyen klasszul betartol mindent, és még olvadnak is rólad a feleslegek! Ezt a teljesítményedet minimum egy jó szóval jutalmazom:o)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Csandi írta...

Köszönöm Nöné:))))