2013. május 5., vasárnap

Csendesen telt a hétvége.....

írhatnám, hogy nem csináltam semmit, de valahogy került ebéd az asztalra, és  tiszta lett a nappali ablakom is. Semmit tevésem közepette azért valahogy kimosódott 5 adag ruha sőt ki is lett teregetve, és mivel a piszkos edények sem maguktól mennek fürdeni, velük is kellett foglalkoznom.
Voltam Anyumat is megköszönteni Anyák napja alkalmából, engem is megköszöntöttek szépségeim és szépen csendben vasárnap este lett.
És olyan meglepetés ért, hogy magam sem hiszem el, hogy létezik ilyen.
Kilépek a konyhába és észrevettem, hogy a kiolvasztás céljából a konyha pultra helyezett hús ott figyel és farkasszemet néz velem.
Banyek, 7:51 perckor ráeszméltem,hogy elfelejtettem megfőzni a pörköltett a holnapi borsó főzelék mellé.
Majd fura érzés kerített a hatalmába, olyan hiány érzett féleség vagy nem is tudom, hogyan nevezzem.
Aztán egy pillanat alatt átfutott rajtam felismerés ......
A főzeléket is elfelejtettem megfőzni :)
Hát így történt, hogy a nagy semmit tevés után este 8-kor álltam neki ebédet főzni holnapra :)
Most már csak azon izgulok,hogy a tűzet el ne felejtsem elzárni a pörkölt alatt, mielőtt elmegyek aludni ......
Mert hát tudjuk, hogy az sem lenne meglepő ................ Legalább is , Tőlem :D


Nincsenek megjegyzések: