2013. május 26., vasárnap

Tényleg kevesebbet vagyok a facebookon ...

 De szerintem látszik is a  heti eredményemen. A hét folyamán böktem is rendesen , mozogtam is, és házimunka fronton is egész jól állok.
És persze a művelődés  sem lett hanyagolva, kiolvastam egy Szalai Vivien könyvet is ,  sőt az epreim sem hanyagoltam :)))  Szóval egész termékeny hetet tudhatok magam mögött.


Elkészültek az ovis tarisznyák újabb darabjai is a hét folyamán ....
Egyenlőre még a  vödör mintája és a feliratozás hátra van.Idén azt hiszem narancssárgával fogom hímezni a TURUL OVI 2013. felíratott, hiszen a mintákhoz az megy a legjobban színvilágilag ...
Még a barna is nagyon jól mutatna, ha jelen esetben nem tarisznyákról lenne szó, pláne nem ovis tarisznyákról.

Ez a kis körte egy kicsit megváltozott , de nem lövöm le a poént......
És csiga is kap még egy kis meglepit....

És az órácska is megfog változni, mire befejezem teljesen .......
De ugye ,mint tudjuk soha nem bírom ki, hogy ne dokumentáljam rémtetteim lépéseit.

És legvégére hagytam egyik új kedvenc képem....
Hát nem szépséges a dolgok mélyére tekinteni olykor ???

És ott a háttérben kinyílt állapotában is gyönyörű:) 


Azt hiszem egy kicsit rá kattantam mostanság a virágaimra, de ha egyszerűen annyira szépek. 
Na meg, aki a virágot szereti , az...... Andi. 

Nincsenek megjegyzések: