2013. május 20., hétfő

Írtam, hogy le kell szoknom a facebookról....

mert helyette akár bicózhatnék. 
Hát ma meg is tettem az első lépéseket, Zével 2 órányit tekertünk a környéken. Persze nem én lennék, ha nem történt volna velem valami:) 
És ez természetesen Zé hibája...Mert amíg én diktáltam az utat, addig semmi érdekes nem történt. Dombon fel, dombon le, erdőbe be, erdőből ki. 
Aztán Zé átvette az irányítást és durván 30 méter után bele estem egy szép méretes iszapos tócsába. Persze, hogy mentesem a menthetőt , szépségesen vetődtem el. Nem arccal estem bele, mert  kézzel tompítottam   az esésem. Durván sáros lett a kezem ...Zé először nem akarta beáldozni az ivóvíz készletünket, de rájött,hogy képes vagyok a közeli halastó partjára is elmenni kezet mosni...Na már most rájött, hogy jobban jár, ha fél liter vizet beáldozunk és  kezet mosok, mintha egy halas tóból kellene kimentenie ....És csak kuncogott és kuncogott ....(Fene a piszok mindenét :D )
A mutatványomnak maradtak tárgyi bizonyítékai is .....Nem csak  bicó lett sáros

 meg a cipőm ....
....... hanem a méretes védőréteggel ellátott hátsó felem is :D
Csak mellesleg jegyzem meg, hogy ilyen szögből se készült rólam még kép....
Ha ez most porté lenne, elmondhatnám, hogy mekkora seggfej vagyok olykor :D:D:D

Nincsenek megjegyzések: